26 Mart 2014 Çarşamba

RESİM SANATI

Evde oturuyorsunuz ve canınız sıkıldı. Düşündünüz, düşündünüz ve yapacak birşey bulamadınız. O zaman size bu boş zamanınızı değerlendirecek ve aynı zamanda keyif almanızı sağlayacak bir öneriyle geliyorum. RESİM YAPMAK. Resim sanatı hem ruhu dinlendirir hem keyif aldırır hem de canınızın sıkılmasını önler. Sizlere can sıkıntımla birlikte ne yapsam diye kafa patlattığımda bulduğum fikri paylaştım. Hatta yalnızca fikirle kalmayıp icraata döktüğüm resim sanatımı da sizlerle paylaşmak istiyorum.

DİPNOT: Büyük beklentiler içerisine girmeyin. Sonuçta içinizde ressam olmayan hatta resim yapmak deyince akla 'Cin Ali' yapmaktan başka yeteneği olmadığını düşünenler vardır. 

İlk tuval çalışmamın örneklerini paylaşmak istiyorum. Bu çalışmaları görünce beyninizden geçen şeyleri okuyabiliyorum sanırım. Çünkü boyamamı bitirdikten sonra elimde 'bu çalışma nasıl çıktı böyle??' dedirten nur topu gibi bir tuvalim oldu.

İşte ilk çalışmalarım...




Sizin de burnunuza illüminatik kokular gelmiyor mu? Boyama bittikten sonra kendi kendime dedim ki: 'İllüminati bilinçaltımıza bu kadar mı nüfuz etmiş?' Düşünsenize keyif almak için oturup resim yapıyorum ve ortaya çıkan tablo: Tek göz temalı  tuvaller. 

Tabi bir sonraki can sıkıntımla ortaya çıkan resimler ilk çalışmalarım gibi değil. Daha yumuşak daha tatlı çalışmalar...



Gördüğünüz üzere acemiliğimi biraz daha atmışım. Ve en azından daha sempatik çalışmalar ortaya çıkmış. İşte sizde boş zamanlarınızı bu şekilde keyifli hale getirebilirsiniz.



2 yorum:

  1. Bu çalışmalar harika. Gayette başarılı bence. Siyah beyaz resim çok tatlı olmuş. :D

    YanıtlaSil
  2. Bu cafenin ismini daha önce duymuştum. Diğer cafelerden farklı olarak tek tip bir cafe değil. Hem doğa kısmıyla hemde modern bölümüyle Seratonin diğerlerinden bir adım önde. Teşekkürler admin bu cafe harika.

    YanıtlaSil